UMOFX knows, delivers and performs what trader need

Monday, May 31, 2010

3000 Siaran TV dari 80 negara!

The Investigation Channel dari United kingdom


Al-Quds dari Palestin


Salah satu chanel lumba kereta dari Poland

Anda bosan bila hari2 bekerja mengadap pc/laptop? nampaknya rasa bosan anda bakal berakhir jika anda memiliki sistem menonton 3000 chanel TV dari 80 negara ni. Macam2 chanel ada sampai tak tahu nak tengok chanel mane..

Contohnya.. Kalau nak tengok nasib rakyat palestin boleh tengok chanel AL-Quds dari Negara Palestin, Kalau suka cerita pasal penyiasatan boleh tengok Investigation TV Show dari United Kingdom, Kalau suka kuiz gile2 boleh tengok chanel2 dari negara Jepun & Taiwan,Kalau suka shoping,fesyen & jenama mewah bley tengok chanel dari French contohnya chanel The Shopping Chanel,dari Canada pun ada contohnya chanel ShopTV Canada ..

Pendek kata macam2 ada la.. bola,kartun,dokumentari,berita,movie dan sebagainya.. pilih je nk tengok chanel mane.. kalau nak siaran live kita boleh tengok WEBCAM di banyak lokasi contohnya di Sydney,Australia.

Psssttt... hati-hati jika anak-anak menonton sorang2 kerana siaran yang tak sepatutnya kita tengok pun ada (porno) biasala TV luar negara kan..

Pakej ini mengandungi Ultimate Web Tv Sofware Full dan Internet TV Set Up.Internet TV Set Up pula merupakan perisian menonton tv ke dua yang diberi secara PERCUMA kepada anda dari JLC’s Internet TV!

Sistem ni saya dapat hasil menyertai sebuah program internet, so siapa yang berminat cepat2 beli sebelum terlambat.. kalau nak beli di internet harga asal ialah USD 47 (RM169.20) sila tengok kat www.foyz.com

Saya nak jual RM50 sahaja!!!! diulang sekali lagi cuma RM50 sahaja!

Siapa cepat dia dapat!

2 comments:

  1. bnda nie nk pasang cmne ekk???
    email sy ke kuza_lavender@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. ada lagi x?? emel kat sy izz_ones@yahoo.com

    ReplyDelete